[Librezale] GTP Librezalen

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Ast, Eka 9, 23:22:20, CEST 2011

Aupa,

Ia 6 hilabete pasa diren hontan wiki-an idatzi ditut TPren ingurukoak[1]

Zerbait faltan botatzen? Zeozer gehiago gehitu beharra? Proiektu berexi
bezela gehitzen degu? Iritzirik?

Ondo segi!

[1] http://librezale.org/wiki/TP

Mikel Olasagasti<mikel a bildua olasagasti.info> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
aberen 27a 21:27):