[Librezale] wordpress 3 euskaraz

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Urt 28, 00:12:39, CET 2011

3.0 bertsioaren euskaraketan oinarrituta, 3.0.4ko POT-ak hartuta,
3.0.4-ko PO-ak sortu eta Pootle-era igo ditut.

Ibon Igartua(e)k dio:

>  aupa Txopi,
>
>  Nire partetik egin ahal izan ditudan probak nahiko ondo joan dira.
> 3.0.4 bertsio batean martxan jarri dut eta orokorrean itxura ona du.
> Pootleen ez dut ezer ukitu, badaezpada 3.0 bertsioa atera nahi
> zenuelako, baina ikusitako akatsak edo iruzkinak apuntatu ditut:
>
> * 3.0.4 bertsioko POTekin eguneratzean, kate berriak sortzen dira
> * po fitxategiak poedit-arekin gordetzean, errore pare bat ematen dute
> kate baten bukaeran \n falta delako

Konponduta.

> * plugin hitza hainbat lekutan gaizki itzulita dago

Konponduta.

> * "zure" hitza lar erabiltzen da

Egiteke.

> * Dashboard -> Arbela ... leku batzuetan Aginte-panel bezala itzuli dute
> -> beti Arbela izan behako

Eginda.

> * QuickPress ez dago itzulita -> Argitaratze-arina ??

Egiteke?

> * Azken hau topatu dudan larriena da:
>  msgid "Updates %s"
>  msgstr "%s eguneratzen du" -> "Eguneraketak %s" izan beharko litzateke

Konponduta.

> agur bat,
>
>    ibon

Beraz, Wordpress 3.0.4 euskaratzeko aukera dugu guztiok. Bertsio
normalaren eta multisite bertsioaren euskaraketa gure Pootlen dago.
Ikusi dudanagatik konponketatxo eta homogenizazio ugari egin daitezke.
Animo guztioi!
http://pootle.librezale.org/eu/wordpress/