[Librezale] Kamiseta 3.0

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Urt 19, 21:35:05, CET 2011

Aupa Ander,

Eskerrik asko hartutako denboragatik.

ar., 2011.eko urtren 18a 11:51(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Kamisetekin aurrera begira:
>
> buatxabalekoei erantzun beharrekoa:
>
> a) zein diseinu eta koloretan jartzea nahi dugun.
>
> logoak ezkerrean gustatu zait niri.
> Kolore zuria ere egokia iruditu zait.

Niri ere logoa ezkerrean gehiago gustatu zait.

Kamixeta ahal bada beltza *ez* den koloreren batean hartuko nuke,
adibidez, hauetakoren batean:

http://www.buatxabal.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=36&category_id=8&option=com_virtuemart&Itemid=3

http://www.buatxabal.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=353&category_id=8&option=com_virtuemart&Itemid=3

http://www.buatxabal.eu/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=35&category_id=8&option=com_virtuemart&Itemid=3

eta horrek ziurrenik logoa zurian baino beltzean joatea eskatzen du.
Baina igual zuriarekin ere ondo geratzen da, hori ezin nik esan...

> b) bakoitzak zer erosi nahi duen adierazi
> Aritzeko proposatutako modeloak: www.oninart.com textil atalean.
>
> hainbeste daude ez dakidala zer hartu ere..... bestalde prezioak ez
> ditut ikusten....
>
> zer dio herriak.....

Pentsatzen dut horrenbeste kamixeta artean "normalak" edo estandarrak
egongo direla, ezta? Horrelakoekin nahikoa dela esango nuke.