[Librezale] kamiseta eta ......

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Urt 12, 11:55:13, CET 2011

az., 2011.eko urtren 12a 11:37(e)an, Ander Elortondo(e)k idatzi zuen:
> Bestalde garrantzitsua zer nahi dugun da.
>
> Julenek esan bezala hasiera hitz egindakoa, Zarautzeko elkartzea, beste
> kontu bat zen. Nik ordea aukera hau aprobetxatuko nuke:
>
> + Diseinua bidali
> + Zer nahi dugun zehaztu, bakoitzak beretzat zer nahi duen zehaztuko
> nuke. Kosterik balute bakoitzak berea ordainduz. Ez nintzateke saltzeko
> kamisetak hartzen hasiko, zorionez gure egoera ekonomikoa ona da eta.

Jakin beharko da aldez aurretik ze aukera daitekeen, ezta? Horretarako
Buatxabalekoekin harremanetan jarri beharko dugu. Boluntariorik
bitartekaritzarako?

Bide batez, komentatu beharko zaie gure artean hitz egiten gabiltzala
eta ez gaudela ahaztuta ezta esker txarrez ere (mezua posta-zerrendako
moderazioan geratu zen, abendukoa baita).

Esandako guztiekin ados.