[Librezale] kamiseta eta ......

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
Ost, Urt 12, 11:37:15, CET 2011

Bestalde garrantzitsua zer nahi dugun da.

Julenek esan bezala hasiera hitz egindakoa, Zarautzeko elkartzea, beste
kontu bat zen. Nik ordea aukera hau aprobetxatuko nuke:

+ Diseinua bidali
+ Zer nahi dugun zehaztu, bakoitzak beretzat zer nahi duen zehaztuko
nuke. Kosterik balute bakoitzak berea ordainduz. Ez nintzateke saltzeko
kamisetak hartzen hasiko, zorionez gure egoera ekonomikoa ona da eta.
+ Har genezake kamiseta gutxi batzuk merezi duen norbaiti oparitzeko.
(Atzerriko bisita esanguratsua, 'Julenen mozilla bidaietan' , edo.....)
hauek izan litezke enpresa horren LAGUNTZA

+ Zarautzekoa indarrean jarraituko luke asanbladan bertan bota ziren
ideia guztiekin, kamisetagintza ezik. (Itzulpengintza hitzaldiak:
Memorien erabilpena, Virtaal, OmegaT...,
install-beer-txakoli-surf-party, eta esan ziren guzti horiek)

+ Zarautzekoa data, zer, nola eta guzti hori aurreragoko utziko nuke eta
orain abutxabalekoei erantzun bat ematean zentratu.

zer iruditzen?

izan libre izan euskaldun!
Ander.