[Librezale] Webgunearen azala berritzeko ideia

Ander Gmail ander.elor a bildua gmail.com
As, Ots 15, 07:59:34, CET 2011

2011/02/14 19:41(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:
> [...]

Itxura ederra hartu du proba horrek.
Lan aldetik zer suposatzen ez dakit, beraz asko bada, ondorengoa hartu
bakarrik gogoeta erara. Aintzat hartuz netbook gehienak duten
erresoluzioa eta http://www.w3schools.com/browsers/browsers_display.asp
nik gutxienez 1280 pixel zabalerakoa ezartzen saiatuko nintzen,
albisteak erakargarriago egiteko irudi batez hornituz.

jaso aurrez nire txaloak.
Ander.