[Librezale] Wordpress 3.0.4ren euskaraketa

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Ost, Ots 2, 10:42:03, CET 2011

 Nik Pootleengatik esaten nuen ... esaterako, orain dela ordu erdi orri
honetan sartu naiz:
http://pootle.librezale.org/eu/wordpress/wordpress3.0.4.po/translate/

 Goiko bilatzailean "QuickPress" hitza sartu eta ordu erdi darama
"Kargatzen..."

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko otsren 02a 10:38):