[Librezale] Wordpress 3.0.4ren euskaraketa

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
As, Ots 1, 10:49:24, CET 2011

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko otsren 01a 10:22):

> Bai, "Itzupen-proiektua ikus dezake" baimena kenduta zeneukan :/ Konpondu
> dizkizut baimenak.

 mila esker, orain ikusten dut !

 Zalantzatxo bat: Zuzenketa bat egiten badut, gustatuko litzaidake gero
txopik berrikustea ... horretarako, "Zalantzazkoa" bezala jarri behar dut,
edo edozein modutan ere Txopik ikusiko du zeintzuk diren nik egindako
aldaketak?