[Librezale] Wordpress 3.0.4ren euskaraketa

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
As, Ots 1, 10:14:40, CET 2011

 aupa !

 3.0.4 batean probatu dut eta primeran dabil. Multisite partea aktibatuta
dugu, beraz hau ere probatuta dago.

 Itzulpenean kontu txiki batzuk aldatzea proposatuko nuke, baina Pootleen
nire erabiltzailearekin sartzen naizenean (mcpatu), wordpress [1] proiektura
noanean errore bat ematen dit:

Baimena ukatuta
Ez daukazu itzulpen-proiektu hau atzitzeko baimenik.

 Okurritzen al zaizue zer gertatzen ari den?

[1] http://pootle.librezale.org/eu/wordpress/

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2011eko urtren 30a
22:32):