[Librezale] Buber Sariari buruzko oharra prentsara bidalita

Gorka Azkarate Zubiaur gorkaazkarate a bildua gmail.com
As, Abe 20, 10:29:54, CET 2011

adierazpena baizik

Bai jauna, ez zaitugu zama astun hori guztia zeuk bakarrik eroaten utziko.
Zeuk landu duzu gaia gehien eta kontuari buruz gehien irakurri eta idatzi
duzuna zeu izan zara. Besterik gabe.

Kontrario guztiei izkin egin eta gero gola sartzea besterik ez zaizu falta
izan:

Euskadi Irratian hitz egitea besterik ez zaizu falta. ;-)

Oharra bururatu zaizkidan hedabide guztietara igorri dut taldearen izenean,
hona hemen bi ale:

http://zuzeu.com/2011/12/20/buber-sariak-librezale-taldea-2/
http://sustatu.com/1324367686

(Azken agurra besterik ez dut aldatu, "agurrak guztioi" beharrean nire
ustez klasikoagoa den "agur t'erdi" hori jarri dut).

Barkatuko nauzuelakoan

Agurt t'erdi

Gorka Azk.