[Librezale] Portadako berriak, FF 8

Ast, Abe 15, 13:58:00, CET 2011

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
aberen 14a 08:13):
> Ander Elortondo<ander.elor a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen
> (2011eko aberen 12a 13:21):

> Saiatuko nauk geroago baina ezin diat ezer agindu; ez dakit konexiorik
> izango dudan.

1.0ko itzulpena berrerabilita guztia ondo agertzen da. Aldaketak
entregatu egin ditut[1] 'dashboard'a berde uzteko.

Dena den kate batzuk ingelesez ageri direla ikusi dut. Pootlen jarri
dut Calendar 1.1[2], bertatik egin ditzazun beharrezko aldaketak eta
zuzenketak (berrikuspenean begiratu 'unchanged' moduan dauden kateak).

Prest dagoenean abisatu bihurketa egin eta aldaketak entregatzeko.
Ahal den azkarren izan dadila hau, argitaratze-data gain-gainean
baitago (hilaren 20a) eta ez baitakit noiz izango dudan aukera berriz
ere honekin jarduteko.

Sentitzen dut atzerapena, lehenago ezin izan da izan.

[1] https://hg.mozilla.org/releases/l10n/mozilla-beta/eu/rev/eb1463fe0154
[2] http://pootle.librezale.org/eu/calendar/