[Librezale] Portadako berriak, FF 8

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
As, Abe 13, 19:22:10, CET 2011

Uste dut hori ez daukagula inon definituta, baina nik esango nuke zuk diozun esparru hori baino irekiagoa izan behar duela. Hombre, beste toki batean agertu den albiste baten zabalkundea egitea besterik ez bada, nik uste dut identi.ca/twitter-en jatorrizko albisteari lotura bat eta #librezale etiketa jartzearekin nahikoa dela. Baina zerbait landuagoa bada, nahiz eta bakarrik izan beste albiste baten euskararako itzulpena, ba orduan albistea blogean sar daiteke.

Ezta?
Asier.