[Librezale] Portadako berriak, FF 8

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Al, Abe 12, 11:08:28, CET 2011

On Mon, 12 Dec 2011 10:45:15 +0100, Osoitz E wrote:
> Aupa,
>
> Barkatu astuna izateagatik, baina portadako berrietan Firefox 7
> iragartzen da, 8-a kalean eta Euskaraz egon badago ere, ezta?
>
> Osoitz

Aupa Osoitz:

Azaroaren 9an Julen Ruiz Aizpuruk zerrenda honetan aipatu zuenez,
Firefox 8 eta Thunderbird 8 kalean dira eta gure blogean aipamen bat
egitea ondo legoke. Zuk egin nahi baduzu primeran!

Nik badut erabiltzaile bat gure WordPress-en bidalketak argitaratzeko
baina erabiltzaileak kudeatzeko ez. Beraz, nahi baduzu prestatu
artikulutxoaren edukia eta nik argitaratuko dut.

Bestalde, bloga kudeatzen duzuenok, zor diezaiozue Osoitzi erabiltzaile
bat mesedez.

Goraintziak,