[Librezale] Buber sarien irabazletako bat gu izan gara

txipi txipi a bildua sindominio.net
As, Abe 6, 11:19:52, CET 2011

Aupa!

el Tue, 06 Dec 2011 03:19:00 +0100 Txopi <txopi a bildua sindominio.net> decía:

> Ziur ez gaituela (gutako) norbaitek apuntatu? Agian norbaitek
> apuntatu gaitu Librezalek sari hau irabazi behar zuela azpaldi esan
> bait zen[1] eta gauzak oker suposatu ditugu.

Nik bigarren fasean (5 finalista dagoenean kategori bakoitzean)
Librezale bozkatu nuen. Iazko sarietan Librezalek saria merezi zuela
esan nuen nire saria jasotzerakoan [1] eta oso posiblea da
antolatzaileak berak Librezale apuntatu duela.

Ah, esan dudanez, nik iazko saria irabazi nuen baina... EZ NUEN NIRE
BURUA APUNTATU. Agian horrelako zerbait gertatu da Librezalekin.

[1] http://softwarelibre.deusto.es/buber-sariak-2010/

--
Agur,
  txipi