[Librezale] Mozilla europan eta Librezale

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
Al, Abu 29, 13:41:50, CEST 2011

Aupa,

Julen Ruiz Aizpuru<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2011eko
aburen 29a 13:38):

> Aupa,
>
> Mozilla.org barruan komunitate lokalen webguneak zerrendatzen hasi dira eta
> horren berri eman zuen David Boswell-ek web-l10n posta-zerrendara bidalitako
> mezu batean[1].
>
> Noski, Mozillarekin lanean dabiltzan taldeen webgune guztiak ez ziren
> agertzen, eta tartean gurea falta zenez, mezua bidali nion Davidi Librezale
> gehitzeko eskatuz.
>
> Webguneen zerrendara Librezale gehitzeko euskal komunitatearen onespena
> behar zuela erantzun zidan eta onespen hori islatzen duen posta-zerrendako
> [...]

Neregatik aurrera. Ta hari horrek mezu asko behar baditu mezu bera
erantzungo dozena bat bider ;)