[Librezale] VLCren euskaraketa

aritz erkiaga puf86 a bildua hotmail.com
As, Abu 2, 21:52:08, CEST 2011

Aupa librezaleok,
Eztakit baten bat gogoratuko dan edo ez, baina horain dela denpora nahikotxo VLC-ren hitzulketarekin hastea (beste batzuen lana jarraituz) erabaki nuen, eta horretarako librezaleko mezu talde honetan apuntatu. Baina arrazoi ezberdinak direla medio, batez ere ikasketak bukatu ta lana aurkitu dudala, hitzulketa guztiz albo batera utzi nuen. Baina uste dut horaindik proiektuko 'arduradun' bezala nagoela.
Bueno, arira. Gauza da atzo dooteok mezu bat bidali zidala abixatzen  Eusko Jaurlaritzako Hizkuntza Politikarako Sailburuordetzak VLC-ren hitzulketa egin duela eta po fitxategia pasatu dit. Ni guztiz deskonektatuta nabilenez uste dut obeto dela zuei pasatzea fitxategia eta zuek enkargatzea zerbitzarira igotzen.
Horaingoz nire denporaren banaketan tarterik ez badiot harkitu ere, horaindik mezuak irakurtzen jarraitzen dut hurrengo batean bueltatu ezkero kontaktua galduta ez izateko, asik nobedaderik edo galderarik baduzue enteratuko naiz. Ba horixe,
Ongi izan,Aritz