[Librezale] thunderbird eta calendar berriak....

Ander Elortondo ander a bildua debagoiena.net
As, Api 19, 11:06:17, CEST 2011

kaixo:

   Erabat deskonektatua nabil. Calendar ardura nuela ere ahaztua eta
aspaldiko partez zertan dabiltzan begiratu dut.  Badirudi badatozela
bertsio berriak beraz thunderbird eta calendar berrietan itzulpnen lanik
balego....

berria:
http://weblogs.mozillazine.org/calendar/2011/03/lightning_trunk_version_change.html

Calendar berrian ez dirudi gauza berri askorik egongo denik, barruko
egitura kontuak dira aldaketen arrazoi nagusia. Beraz lan handirik ez da
espero.

Ni bezala mozilla barruko egiturek nahasmenera eramana zaudela....
hemen taula argigarri bat:

https://developer.mozilla.org/en/Calendar/Calendar_Versions

izan libre izan euskaldun!
Ander.