[Librezale] Librezale asanblada 2010 (Euba 2.1etik)

Mikel Olasagasti mikel a bildua olasagasti.info
As, Urr 19, 23:18:08, CEST 2010

Asier Sarasua<asiersar a bildua yahoo.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko urrren
19a 15:54):

Nik e arazoik ez.

Bi aukera hauek dia soilik? Doodle bat egin dezakegu? Hauek baidra ta inork
ezpadu iten nik egingo bihar.