[Librezale] Zer da Librezale? (Lehen: Euba 2.1)

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Or, Urr 15, 12:04:50, CEST 2010

[...]

> Uste dut oker zaudela, orri hori badago lehendik:
> http://librezale.org/wiki/Zer_da_Librezale%3F
>
> Ez dakidana da nondik heldu zaren horra. Dena den, berbideraketa gehitu
> dut.

Bila nabil baina ez dut aurkitzen "Zer_da_Librezale"-ra nola heldu
nintzen. Ziur nagoena da librezale.org webgunean sartu, gauza bat edo
beste ikusi klik batzuk eginez, eta azkenik oinean agertzen den estekan
egin nuela klik. Oin hori wiki osoan berdina da. Foroan ere bai. Blogean
ere bai. Beraz, ez dakit non aurkitu nuen "Zer_da_Librezale" esteka... o_O