[Librezale] Microsoft UNIX patenten jabe

Oier Mees oier89rider a bildua gmail.com
As, Aza 23, 09:58:43, CET 2010

Aupa,
hurrengo artikuloan azaltzen den bezela nik uste dut lasai egon gaitezkela
hurrengo bi arrazoiengatik.
a) UNIX IP-a askoz gehiago balio du beraz ez dut uste prezio horregatik
Novell-ek hori saldu duenik.
b) Oraindik inork ez du frogatu Unix-en patenteak Linuxi eragiten diotela
(SCO Group)
http://www.itworld.com/open-source/128493/the-end-penguin-not-nigh
Ongi izan,
Oier