[Librezale] Microsoft UNIX patenten jabe

Gorka Azkarate gorkaazkarate a bildua gmail.com
As, Aza 23, 09:46:04, CET 2010

Anderrek idatzi du:

>   Beti izango dugu Debian.
> Irauten duten enpresak: Red Hat eta Caconical. Zenbat?
>
> Mageia iratzarriko ote?
>
> iturria:
> http://arstechnica.com/open-source/news/2010/11/novell-acquired-by-attachmate-sells-some-assets-to-microsoft.ars
>
> izan libre izan euskaldun!
>

> PD: horrelako gaiekin artikuluak webgunean?

Aupa Librezaleok,

Nire ustez horrelako artikuluak egokiak dira webgunerako.

Software libre munduko dibulgazio kontuak dira, ezta? Ala iritzi artikulu
hutsa da? Informazioa eta iritzia ondo bereiztea izan beharko luke
helburuetako bat, nik uste. Esate baterako, Asierren azken artikulua %100
info da, baina iritzia eta polemika apurtxo bat ere sar liteke, saltsa
apurtxo bat, ezta? Zergatik ez?

Eta agian, artikulua irakurle arruntentzat ulertzeko errazagoak izateko,
esteka batzuk eu.wikipediarantz... Zer da SCO, zer da M$ Novell, Debian, Red
Hat, Canonical... Norbaitek beharra badu hitzaren gainean klik egin, eta
aurrera wikipediara. WPekoa hipertestua beharko luke. Librezale.org WP
balizko irakurleak ez dira editoreak bezain jantziak egongo software libre
kontu horietan. Ezin ahaztu.

*
***