[Librezale] Librezalek koordinatzen ez dituen proiektuak

Asier Sarasua asiersar a bildua yahoo.com
Ast, Aza 18, 20:46:31, CET 2010

From: Ibon Igartua <ibon.igartua a bildua gmail.com>

Orain arte denak dira Librezale barruan itzulitakoak.

> horrelakoak, zelan sartuko ditugu?

Ba ez dakit. Nik beste kategoriatan jarri diren moduan jarriko nituzke, adibidez
mahaigainen kategorian [1] GNOME eta KDE sartuko nituzke (bere logoa eta esaldi
bateko azalpena), baina haietako bakoitzerako orri berezi bat egin gabe.
Gainera, proiektu hori Librezalek ez duela koordinatzen (edo nork koordinatzen
duen) jarriko nuke.

Asier.

[1]http://librezale.org/wiki/Mahaigainak