[Librezale] Fwd: Irakas(l)ari - UEUko irakasleen lan poltsa

Julen julenx a bildua gmail.com
As, Aza 16, 14:24:59, CET 2010

ar., 2010.eko azaren 16a 14:21(e)an, Gorka Azkarate(e)k idatzi zuen:
> Wikipediari buruzko ikastaroarena ahaztuta neukan. Kontu horietan
> interesa badut ere, garai horietan ezin. Kontua zeharo ahaztuta neukan.
>
> Erakutsi didazun beste esteka hori ezin zabaldu:

> http://www.mundurat.net/pipermail/librezale/2007-July/001577.html
> *Categoría de URL - URL kategoria: *
> Phishing
> *Reputación - Erreputazioa: *
> High Risk
> *Tipo de fichero - Fitxategi mota: *
>

> Hezkuntza saileko ordenagailu batetik ari naiz une honetan eta estakan
> klik egin eta orri debakatuetarako daukaten txantiloi horietako bat
> [...]

Ba hori hezkuntza saileko firewall-aren mezua izango da ziurrenik.
Dirudienez euskarazko software librea mapatik ezabatu nahi dute... ¬¬

Sare horretatik kanpoko makina batean ez zenuke arazorik eduki behar
orria zabaltzeko.