[Librezale] Sare sozialak eta Librezale

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Lar, Aza 13, 19:22:38, CET 2010

Mikel Olasagasti(e)k dio:
> Aupa!
>
> Gaurko asanbladan neregain hartu dituten lanetako bat amaitu det.
> Twitter eta identica-n sortu ditut "librezale" kontuak eta
> twitterfeed.com-ekin blog-aren RSSa publikatzen joango da.
>
> Pasahitza norbaitek nahi badu zerbait berezia egiteko edo komentatu ta
> emango diot!

Aurreko batean aipatu nuen bezala, Identi.ca-n Librezale taldea sortzea
ondo legoke. Izan ere Identi.ca ez da Twitter-en berdin berdina eta
Identi.ca-n erabiltzaileez gain taldeak sortu daitezkeenez, nik naturala
ikusten dut sortu duzun erabiltzaileaz gain taldea ere sortzea.

Sortu zuk taldea edo bestela nik sortuko dut eta pasahitz berdina
jarriko diot :-)