[Librezale] Librezale asanblada 2010

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Or, Aza 12, 22:53:25, CET 2010

or., 2010.eko azaren 12a 20:54(e)an, Asier Sarasua(e)k idatzi zuen:

Aupa,

ni ez naiz joango bihar. Baina gaia irteten bada... Mozilla Europeren
ardurarekin jarraitzeko ez daukat inongo arazorik. Gehigarrien webaren
ardura beste norbaitek hartu ahal badu askoz hobe, nik ez diot ia
kasurik egiten, eta norbait prest badago hori hobetzeko denontzat hobeto.

Zerbitzariarentzako-eta diru kontuetan lagundu behar bada ere ez daukat
arazorik.

Bihar Ubunturi buruzko ikastaro bat prestatzeko bilera daukat... bide
batez norbaitek aholkuak baditu horrelako ikastaroetarako, asko
eskertuko dugu.

Ondo izan