[Librezale] Librezale Mezu-Bilduma, 51 bilduma, 5. zenbakia

Ibon Idoiaga Basaras bixerdo a bildua gmail.com
Ast, Aza 11, 19:47:24, CET 2010

> Leioatik autoa eramateko asmoa neukan.

Neu be apuntatuko nintzateke. Baina ezin dut bazkaltzera geratu (la
famiglia) Begiratuko dut zelan daude autobusak Arrasatetik Bilbora
asteburuetan.

Zugaz harremanetan jarriko naz.

ibon

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko azaren 11a
12:54):