[Librezale] Librezale asanblada 2010

Ibon Igartua ibon.igartua a bildua gmail.com
Ast, Aza 11, 14:36:11, CET 2010

 aupa !

 Nik ere bazkaltzeko asmoarekin

 ... eta Bilbotik ere hurbildu behar naiz, baina bazkalostean goiz itzultzea
gustatuko litzaidake ... Txopi, ze asmoa duzu? bestela nik ere kotxea eraman
dezaket

Txopi<txopi a bildua sindominio.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko azaren 11a
11:56):