[Librezale] Tatoeba

Gorka Azkarate gorkaazkarate a bildua gmail.com
Or, Aza 19, 06:33:30, CET 2010

Aupa Librezaleok,

Udan itzuli nuen proiektu baten esteka utzi dut wikian: Tatoeba.

Egokia iruditzen zaizue on-line dagoen proiektuen berri ere ematea? (Hau da,
proiektu hori ez da deskargatu eta instalatu behar den aplikazioa).
Horrelakoak ere Librezale.org-ek batzen ditu?

http://librezale.org/wiki/Tatoeba

Egoki iruditzen bazaizue, zuzendu mesedez hasi berri honi egindako bigarren
urrats hau.

Bestela, honelako proiektuak Librezale eginkizunetatik kanpo egon behar
dutela pentsatzen baduzu, egindako Tatoeba orria wikitik ezabatu eta kitto.

--
Gorka Azk.

<http://softwarelibreanahidugu.org/>