[Librezale] Webgune berria martxan!

Julen julenx a bildua gmail.com
Ast, Mar 11, 12:50:32, CET 2010

az., 2010.eko marren 10a 22:31(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> az., 2010.eko marren 10a 22:08(e)an, assar(e)k idatzi zuen:

> Uhmmm, lehendik Julenek egindako aldaketa batzuk ezabatu ditut konturatu
> gabe, MediaWikiren azalaren "main.css" fitxategiaren bertsio zahar bat
> igo dut. :-[
>
> Julen, igo dezakezu fitxategi zuzena?

Zein da "fitxategi zuzena"?

Nik aldaketak zuzenean FTP bidez egin izan ditut.

Daukadan kopia bakarra urtarrilaren 23koa da (ezer baino hobe hau igo
dut), nahikoa zaharra eta gauzak falta zaizkio, tartean Ibaiek
urtarrilaren 30ean bidalitako zuzenketak.