[Librezale] Webgune berria martxan!

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Mar 10, 12:52:59, CET 2010

az., 2010.eko marren 10a 12:36(e)an, Osoitz -(e)k idatzi zuen:
> Julenekin bat egiten dut, dena XHTML 1.0 Strict. HTML 5 oraindik
> esperimentala da, ez dago bukatuta eta aldaketak izan ditzazke.
>
> Txopirekin bat nator ere, irisgarritasunari begirada bat ematea, baina hor
> polemika ederra sortu zen, WCAG 1.0, WCAG 2.0 ala WCAG Samurai? Edozein bide
> hartuta ezer ez baino hobe.
>
> Esandakoa, ni laguntzeko prest, bakarrik esan nola.

Nik ere guztietan XHTML 1.0 Strictera joko nuke.

Irisgarritasunaren kontuan zerbait egiterik badago ondo, baina ni
denboraz eskas xamar ibiliko naiz, besteren batek lagundu beharko dizu hor.

Nola? onena zuzenean FTPtik itxuren fitxategiak editatzea
balidazio-erroreak kendu arte.

Ez dakit oraindik FTPko kontuaren datuak gogoan dituzun, hala ez bada
edo bestelako argibiderik behar izatekotan, idatzidazu zerrendaz kanpo.