[Librezale] Webgune berria martxan!

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ast, Mar 4, 09:18:16, CET 2010

Ibon Igartua-(e)k idatzi zuen:
>  slashdot efektua izango ote da? ;-)
>
>  ZORIONAK denoi !!!

Hey_neken-ek azal dezake inork baino hobeto gertatutakoa baina esan
zidanagatik, Mundurateko zerbitzaria kernel-arekin arazoren bat izaten ari
da.

Hemen Zabaldun eman ditudan sasi-azalpenak (Hey_neken-ek kontatu didana
besterik ez bait dakit):
http://www.zabaldu.com/7649/librezale_berria_abian_da/

Portzierto, zerrenda hau garraitzeko aukerarik ere ez dut izan azkenaldian
eta horregatik ez dut tutik esan baina bidebatez egindako lanagatik
zoriondu nahi zaituztet. Webgune berri hau indarberritze itzela da
taldearentzat eta lan gehiago egiteko gogoa pizten duela uste dut.

ESKERRIK ASKO!