[Librezale] Librezale berria abian da

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Mar 1, 21:46:41, CET 2010

al., 2010.eko marren 01a 21:03(e)an, Mikel Olasagasti(e)k idatzi zuen:
> 01/03/2010 08:03 p.m.(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Zuek esan noiz, baina ostegunean printzipioz hegazkina hartzet eta
> ostiral gauean izango naiz etxean.

Ondo zeok hau jakitea.

> Automatikoki erabiltzaile guztiei aplikatzen zaie edo datubasean aldatu
> behar da user bakoitzarentzat?

Erabiltzaileek ez badute itxuraren ezarpena aldatu (ezohikoa),
lehenetsitakoa erabiliko da (foroaren administrazio menutik aldatzen da).

> Julen, hau %100 frogatua dakau?

Egindako probetan dena ondo zebilen; berriro probatu dut eta espero
bezala dabil O:)