[Librezale] phpBB gurea al da?

Julen julenx a bildua gmail.com
Iga, Urt 31, 19:49:29, CET 2010

ig., 2010.eko urtren 31a 19:07(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> ig., 2010.eko urtren 31a 11:21(e)an, assar(e)k idatzi zuen:

> Ez ditut ezagutzen, baina "bixerdo" erabiltzaileak foroan izena emanda
> dauka.
> Horrez gain, phpBB ez al zegoen Pi-ren esku? Pi?

Barkatu Pi, memorian nuen mezu zahar batek[1] despistatu nau. Halere
3.0.x-aren lokalizazioa dirudienez bixerdok berak aurkeztu zigun
zerrenda honetan[2] (ai memoria! berriro).

phpBBren 2.x serieak Osoitzen esku etorri zirela dirudi bestetik[3][4].

Julen.

[1] http://www.mundurat.net/pipermail/librezale/2009-May/002343.html
[2] http://www.mundurat.net/pipermail/librezale/2009-March/002284.html
[3] http://librezale.org/foroa/viewtopic.php?id=525