[Librezale] librezale personas

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Lar, Urt 30, 10:09:30, CET 2010

Nirean ez da hain txukun geratzen, basurdea bilatzailearen eskumako zuloaren
atzean geratzen delako.

iMac handitxoa da nire hau, besteren batean frogatu beharko.... orduan.

baina zorionak, zelan ez...

oraindik ez dogu iragarriko ezta?

dena batera orduan?

zuek esan...

ptx

assar<asarasua a bildua telefonica.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko urtren 30a
09:58):