[Librezale] librezale personas

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Or, Urt 29, 09:58:59, CET 2010

aizuek!

hau bonba bat da... zuentzat oso oso erraza dirudien arren, polita iruditzen
zait, zabaltzeko ere.

proposamen zehatza:

Webgune berritua / irudi berria / wikia... guztia aurkezteko aitzakia
paregabea.

Horrez gain, persona hau aurkeztuko genuke, librezalek egindako diseinu
gisa...

bideo labur bat egitea aski da... arrakastatsua izateko, sona hartuko luke
egun batzutan bederen.

euskal blogosferan... erabiltzeko moduan.

biba zuek!  ze ondo ari den ekipo hau... gora euba!

ptx

Piarres Beobide<pi a bildua beobide.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko urtren 29a
09:42):