[Librezale] sourceforge estatu batuetako legeekin bat....

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ost, Urt 27, 17:24:45, CET 2010

Gaiaren inguruan, testu interesgarri bat banatu du Gorka Julio Teketenek
sare sozialetatik, ohi duen moduan, beti interesgarri;
http://www.cubadebate.cu/noticias/2010/01/27/eeuu-impide-acceso-cuba-mayor-repositorio-software-libre/

Eztabaidan jarraitzeko asmoarekin, beti ere.

aupa!

Ibai Oihanguren<ibai a bildua oihanguren.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
urtren 27a 14:07):