[Librezale] Proiektuen fitxetarako txantiloia

Julen julenx a bildua gmail.com
Lar, Urt 23, 13:08:26, CET 2010

or., 2010.eko urtren 22a 17:52(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> or., 2010.eko urtren 22a 16:46(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Joder, itxura ikaragarria dauka. Ni alde. Aplikazioaren pantaila
> daukanaren alde. Pantaila-argazkian sakatuta, pantaila handian ikus
> badaiteke, hobeto.

Moldatu dut txantiloia. {{Proiektua}} txantiloiak orain bertsioa,
deskargatzeko URLak (hiru plataforma nagusietarako) eta
pantaila-argazkia onartzen ditu.

Norbait animatzen da sasipantaila-argazki bat sortzera
pantaila-argazkirik ez dagoen kasuetarako? Librezaleren logoa duen
zerbait edo...

{{Metaproiektua}} txantiloia ere sortu dut, proiektuen bildura moduan
erabiltzeko, deskargatzeko URLrik eta pantaila-argazkirik gabe (Mozilla
proiekturako erabilgarria, adibidez).

Orain fitxak eguneratzea falta da.

Ah! azkenean logoaren tamaina 128px-etan utzi dut, tamaina estandarra
delako (normalean ikonoak 16x16, 24x24, 48x48, 64x64, 128x128 eta
256x256 tamainatan etorri ohi dira, SVGaz gainera).

> Baina informazio hori gero mantendu egin behar da proiektu guztietarako,
> eh?

Proiektuen arduradun bakoitzak bere informazioa egunean mantenduz gero
ez luke aparteko arazorik eman behar. Proiektu horiak eta gorriak
kontrolatzea erraza da bestalde.