[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

Mikel Iturbe mik.iturbe a bildua gmail.com
Ast, Urt 21, 14:43:24, CET 2010

Aupa Ander!

Saia zaitez hurrengo helbide hau erabiltzen:
http://wiki.librezale.org/wiki/Berezi:Igo

Ondo izan!

Ander Elortondo<ander a bildua debagoiena.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko
urtren 21a 13:09):