[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Urt 20, 23:49:47, CET 2010

al., 2010.eko urtren 18a 22:41(e)an, assar(e)k idatzi zuen:

> Nik CC-BY-SA jarriko nuke, nik gehien erabili dudana delako, baina egia
> esan ez daukat ideia handiegirik horri buruz, eta librea den edozein
> onar dezaket.

Ikusi dut lizentzien orria sortu duzula baina CC by-sa besterik gabe
jarrita, 2.0rako loturarekin.
Nik dakidala lizentzien bertsioak ere adierazi behar dira eta bestetik,
2.0 lizentziaren orrian jartzen duen bezala lizentziaren 3.0 bertsioa
erabiltzea gomendatzen da lan berrietarako. Txopik ere hau erabiltzea
proposatu du.