[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

Txopi txopi a bildua sindominio.net
Ost, Urt 20, 20:50:39, CET 2010

assar(e)k dio:
> Beno, bat prest dauzkat wikiaren eta foroaren azalak. Denboraz libre
> zabiltzatenean nik uste dut instalatzeko prest daudela.
>
> Librezaleren RSS guztiak biltzen dituen orri bat sortu dut:
> http://wiki.librezale.org/wiki/RSS_jarioa
>
> RSS irudi bat ere egin dut Inkscapekin praktikatzeko. :D Norbaitek
> hobetu nahi badu, SVG fitxategia pasatuko diot.

MediaWikiko konfigurazio fitxategia aldatu daiteke SVG luzapena duren
fitxategiak ere onar ditzan. Eginda ez badago, aldaketa hori egitea
proposatzen dut, oso erabilgarria bait da horrelako fitxategiak ere
wikian gorde ahal izatea.