[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

Julen julenx a bildua gmail.com
Ost, Urt 20, 20:34:50, CET 2010

az., 2010.eko urtren 20a 19:05(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> az., 2010.eko urtren 20a 15:40(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Ondo, pasatuko dizut azal berri bat prest daukadanean.

Zuzenean albisteetan (blogean) bilatzeko aukera ere gehitu dut. Begiratu
WPeko kodea MWra pasa aurretik (librezale.org/berria).

Bilaketa oraindik ez dabil script-a ez dudalako igo. URLen berridazketa
ondo dabilenean igoko dut.