[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

assar asarasua a bildua telefonica.net
As, Urt 19, 23:18:20, CET 2010

ar., 2010.eko urtren 19a 22:54(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> ar., 2010.eko urtren 19a 22:43(e)an, assar(e)k idatzi zuen:

> Arrazoi, 10px-eko tarte handiagoa zeukan. Zuzenduta dago. Zurea ere
> igo dut.
>
> Portzierto, MWrako bilaketarako kutxa azalekoa bezela jartzea falta
> zaizu.

Bai, baina nik hori ez dakit egiten. Esan nahi dut, bilaketa mota horrek
("Librezale osoan", "wikian" eta "foroan") funtziona dezan nola
programatu behar den ez dakit. Horregatik utzi dut momentuz
MediaWikirentzako bilatzailea bakarrik.

Bide batez, orain bilaketa ja ez litzateke izango "wikian", baizik eta
"webgunean" edo horrelako zerbait...

Asier.