[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
As, Urt 19, 22:43:22, CET 2010

ar., 2010.eko urtren 19a 22:36(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:
> ar., 2010.eko urtren 19a 22:17(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Uste baino errazagoa zen, eguneratu dut.

... ez dut ulertu... zer eguneratu duzu? Azalarena ondo zegoen (edo
behintzat nik ez dut ezberdintasunik ikusi... tira, bai, ezkerreko
blokeak estutu nituen "index5.html"ko adibidean, logoarekin eta bilaketa
barrarekin bat egiteko, baina ez dakit horrela ez den estuegia...).