[Librezale] Wikiaren eta foroaren itxura

Ibai Oihanguren ibai a bildua oihanguren.com
Al, Urt 18, 22:36:01, CET 2010

Jatorrizko mezua: al., 2010-01-18 22:07 +0100, egilea: Julen
> al., 2010.eko urtren 18a 21:20(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
>
> MWko itxura berria igo dut eta dagoeneko ikus daiteke (berritu katxeak).
>
> Foroa eguneratzeko dago oraindik (Mikel?), hori egin artean badaezpada
> ere ez nuke azala jarriko.
>
> Julen.

Oso itxura ona du!! Batez ere saioa hasita ez dagoenean, oso txukun
gelditzen da. Orain nik proiektuetan irudiak eta jarriko nituzke
erakargarriagoa egiteko, eta informazio ahal den guztia eman. Ahal
dudanean Docky-rena aldatuko dut, ea gustatzen zaizuen.
Orain lanpetuta nago etzi (uste dut) irtengo den Firefox 3.6rako orriak
itzultzen (laguntza behar badut idatziko dut, baina uste dut aldaketa
txiki batzuk bakarrik direla).

Ondo ibili!