[Librezale] Foroaren itxura moldatzea

assar asarasua a bildua telefonica.net
Ast, Urt 7, 14:09:15, CET 2010

og., 2010.eko urtren 07a 13:53(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> og., 2010.eko urtren 07a 12:22(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Joer, ba nik azala punBBrako moldatu dut. Balioko ote du? punBB
> FluxBBn oinarritzen da. Begiratuko dut...

Beno, itxura batean gauza bera dira. Egiatan, fluxBB punBBren fork bat da.

FluxBBren webgunean diote 1.3 adarra ez dutela garatzen jarraituko eta
1.2 bertsioa (egonkorra) 1.4 bihurtuko dela (betan dago). Suposatzen dut
azalaren konturako berdin izango dela, nik momentuz 1.2 bertsioaren
egingo ditut probak.

Asier.