[Librezale] Foroa eroria?

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Or, Ots 26, 15:52:44, CET 2010

Aupa,

Arazoa eztago foroan, zerbitzarian baizik.

Azken egunotan koskairratiak duen kontuak /tmp direktorioa betetzne du
nahigabe eta ondoren hustu ez. Ikertzen nabil ze demontre gertatzen den
baina podpress arazo bat dirudi.

cron prozesu bat jarri det 5 minuturo txekeatzen (lehen egunean behin
egiten zen) eta mp3 fitxategirik topatuz gero ezabatu egingo ditu.

Barka eragozpenak :)

pi: tuiter bidez hori nahi uan?
julen: bloga mugitzeana ta noizko da? ze agian eginda behar nuen baina...

26/02/2010 10:25 a.m.(e)an, Piarres Beobide(e)k idatzi zuen: