[Librezale] Webgune berria prest?

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
Ast, Ots 18, 16:49:38, CET 2010

Ni orduan hasiko naiz testu bat erredaktatzen, hona bertara botako dut...
eta adostasuna egon ezkero
wikian komunikazio plana zehaztu eta lanak banatuko genituzke.

albistea, gure wordpress plataforman bota... loturak eta bertara eta hortik
zabaltzen eta hedatzen hasteko...

(irratietarako, ahots batzuk beharko dira... etorriko dira eta galde
eskean...)

Datorren astean, hau dena zabaldu beharko genuke.

Ea ba...

ptx

Julen<julenx a bildua gmail.com> igorleak hau idatzi zuen (2010eko otsren 18a 16:44):