[Librezale] Webgune berria prest?

Mikel Olasagasti hey_neken a bildua mundurat.net
Al, Ots 15, 17:30:19, CET 2010

Andale!

> Mikel liauta badago eta pasahitza aurkizten badut agian ni egiteko gai
> nahiz baina Mikelek al badu hobe berak egitea (xD)

Mikeli zer nora esanez gero tita batean egiteko aukera izango luke,
baina kontutan izan 7 orduko aldea dudala.

Bestela pi, pasahitza gogoratzen ezpazea, berriren bat bidaliko nizuke,
baina ustet Julen, Txopi eta Ibon-ek ere badutela.

Ondo izan!