[Librezale] Oharra euskaratutako ehunekoarekin

Julen julenx a bildua gmail.com
Al, Ots 8, 18:39:50, CET 2010

og., 2010.eko otsren 04a 20:23(e)an, assar(e)k idatzi zuen:
> og., 2010.eko otsren 04a 19:04(e)an, Julen(e)k idatzi zuen:

> Beno, pixka bat hurbiltzea lortu dut. Uste dut orain hobeto geratzen dela.

Erabat konpontzea lortu dut <nowiki />-rekin.
{{Proiektua}} txantiloiko bertsio_zaharkitua eta itzulpen_ehunekoa
parametroak berriro erabiltzeko moduan utzi ditut.