[Librezale] Foroaren itxura berria

patxi gaztelumendi patxi a bildua gaztelumendi.org
As, Ots 2, 16:22:19, CET 2010

Ederra benetan Asier.
Plazerra izan da, foro berri hau ikustea.... antzik bez aurrekoagaz.

librezale irudia baino gehiago da, gainera. Lan egiteko modu bat izango
delakoan....

oso itxura polita ari da hartzen proiektu osoa...

ptx  (foroan jalgihadi izenagaz bataiatua.... aspaldi, oso aspaldi....)

assar<asarasua a bildua telefonica.net> igorleak hau idatzi zuen (2010eko otsren 02a
16:17):